Wednesday, December 14, 2011

Hati sudah dimiliki ♥

Asalamualaikum.... hai..hehehe... rasa macam nak ketawa...nak jiwang-jiwang...nak dengar lagu cinta-cinta...hehe... takde la sekarang berakhir la hidup bersingle-singlelan ni...bermulalah hidup yang baru besama orang tersayang dan tercinta...dengan tepatnya pada pukul 4.56am tarikh 9 dec 2011 aku dengan si dia bemula besama...time tuh aku baru je kena kecewa dengan kawan aku...dan malam tuh jugak aku accept dia (nama dirahsia kan)...sebab time tuh aku tak tahu nak mengadu dengan siapa dan time tuh jugak aku nak cari kebahgiaan...alhadulilah Allah telah temukan aku dengan si dia..iaitu ex aku sendiri...so aku dah tahu la sikap dia macam mana lah... sebab apa aku putus dulu? malam tuh jugak si dia terangkan kenapa dia mintak putus... korang nak tahu? takpe la..biarlah rahsia k..kikiki.... so apa-apa pun iloveyouimissyouineedyou baby... :)♥


cincau~



No comments:

Post a Comment

korang suka tak?
try lah komen sikit..=p