Tuesday, November 13, 2012

Hari Paling Bermakna.

Assalamualaikum....

Harini... 13/11/2012... hari yang si dia mintak couple secara depan-depan selepas tengok cerita Istanbul Aku Datang... cerita tuh memang sebijik dalam hubungan kami hihi... dia yela cik kenit yang aku sayang sangat-sangat tuh...(nama sebenar dirahsiakan) kami beli baju warna kuning melambangkan hubungan kami yang terjalin.. eee bestnya bestnya... dan yang paling penting dia la orang pertama mintak couple berdepan depan walaupun sempoi jew tak seromentik tapi sweet dan beli baju couple.. Woah!! seronok seronok seronok.. hoho...

Happy gila keluar dengan dia... sangat sangat sayang dekat dia.. aku berharap aku tetap dan kekal dengan dia.. berkahwin dangan... huhu... TAPI! ni yang aku tak suka... dia suruh aku tunggu 6TAHUN??? hello... mana ada perempuan yang nak sangat kahwin cepat tapi kene tunggu sampai 6TAHUN... mana boleh tahan... tak boleh...tak boleh..tak boleh...aku kena fikir tips macam mana nak kami kahwin cepat...
tapi ikutkan tips dalam cerita istanbul... dia nak kena tangkap basah... tapi plan die sangkut sebab kena cari rumah... tapi aku taknak la sampai kena tangkap basah.. aku kena cari cara macam mana nak aku dengan die kahwin cepat dari 6TAHUN tuh... oh my god... no! korang mesti tolong aku macam mana nak dapatkan dia masa terdekat ni... huh... tak sabar nak pakai baju pengantin..msti comel sangat2...huhu...okey setakat ni jew aku kongsi... bubye... (iloveyoucikkenit)


No comments:

Post a Comment

korang suka tak?
try lah komen sikit..=p