Sunday, August 28, 2011

Kad Raya ♥

Asalamualaikum dan Hai..hihi.. korang macam mana? sihat? hope korang sihat jew..ni nak raya.. elak kan antara korang ada dekat hospital sebab kena bom!! (mercun) tadi pun aku main mercun da bakar cepat2 campak..yang lain campak lambat-lambat bila da bakar..aku tak berani meyh..takut.. takut tak dapat raya tahun ni..huh!

Tadi buat kad raya.. sampai tesilap save..kena buat lagi semula..tension... nasib baik mercun ade..boleh melepas kan geram..hahah..nak tengok hasil kerja kakak aku dan aku? *ni yang malas kalau nama akak aku naik sekali ni...jom tengok...

boleh la kan? hihi

Harini ramai yang datang rumah aku..akak ipar aku..anak-anak sedara aku..then sepupu aku yang suka cari gaduh dengan aku..hihihi...arini dieorang cakap nak pergi rumah pakcik aku..ambil baju raya..tak sabar syeh nak tengok baju raya aku..mana rupa baju raya aku tuh..nanti aku tanya mak aku bila nak ambil *padahal dieorang da pergi senyap-senyap..sakit nye hati...esok da la last puasa..nanti kalau da ambil baju aku kacik tunjuk sama korang..huhu...

Tak lupa kepada tutttt!!! huhuhu... aku cakap dengan adik si die...kalau die tak mesej aku sampai hari raya kedua aku try lupa kan die.. sekali esok punya esok die terus call aku..suka la syeh..gembira beb..then kemarin die cakap sorry la da lama tak mesej..kiki..then semalam die call aku ke or miskol aku..tak pasti la..time tu pukul 1.30 pagi..time aku da tidur..ruginya aku tak angkat..erm..dan harini die tak mesej aku and tak call aku..mybe sebok shopping dengan mak "tite" hihi... *ape da aku mengarut sampai cite pasal ni..hihi...

Ape-ape pun aku mengucap selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada teman-teman aku...dan pada semua ahli blogger..kalau nak main mercun tengok kiri kanan sebelom nak baling..takut baling dalam jamban jew..kalau tak de orang tuh tak pe..ni ada orang terus tebantut hajat mereka..kiki...kepada sesiapa yang bawak kereta nak balik kampung...check kereta dulu..takut-takut bila bawak tebehenti dekat tepi jalan kang..jawabnye raya la korang dekat tepi jalan..kiki..yang naik bas tuh..jaga diri baik-baik..jangan ikut orang tak kenal..korang mana boleh caya...tengok awek cantik sikit..pakwe encem sikit terus ikut..kiki..yang bawak motor pulak..jangan tidur pulak..bahasa sayang..lagi-lagi si dia..hope die balik ni tumpang abang die..jangan la naik motor..awak tuh tak boleh penat sikit..mesti nak tidur..bahaya tau..ingat orang tersayang k..lagi-lagi kepada saya tau..kiki..ok lah nak blah..bubye..

cincau~



No comments:

Post a Comment

korang suka tak?
try lah komen sikit..=p