Friday, January 13, 2012

Sweetnya kalau....? ♥

Asalamualaikum....yeah! update lagi... sorry sangat sangat sebab dah lama tak update blog...buzy kahwin la katakan.. HAHA.. takde la... just tengah fikir nak kongsi story dengan korang jew...so kali ini tajuknya Sweetnya kalau...? kalau apa..? kalau berpacaran... HAHA....

Sebenarnya nak cakap sweet kan kalau lelaki nyanyikan untuk perempuan... lagi lagi lagu tuh dia cipta untuk aku...khas untuk aku...ya allah... memang aku akan ingat tajuk lagu la...HAHA... abis lirik lagu tak tahu... ingat tajuk pun dah okey kan? :) setakat ni takde siapa yang bagi lagu ciptaan sendiri untuk aku... tengah tunggu siapalah jejaka yang bagi dekat aku....mesti time tuh jugak aku nangis sebab gembira...tak pernah aku rasa gembira macam tuh tahu? ataupun nyanyi sambil lamar aku jadi bidadari dia... aku rasa macam dia lah cinta terakhir aku....takde yang lain.... memang takde keluarkan perkataan PUTUS...dah penuh status dekat facebook pekataan putus...keluarkan lagu putus...OMG! memang tak terpikir akan jadi macam tuh...masa couple...bagi perempuan mase melamar nak ada cincin la ape lah...kalau aku just ais krim cornetto...sedapnya...huhu...

Romentik kan....bagi aku tuh da cukup jiwang tahu? bukan bagi ayat jiwang jiwang...cinta pada mu la...whatever....bagi aku...just send lagu dah cukup....aku lagi suka macam tuh...nyanyi kan lagu tme aku nak tidur...woah...aku baru tahu aku macam ni la...jiwang...HAHA... dari luaran macam ganas...dalaman...perh!! siapa tahu kan...ada taman bunga....tempat orang jiwang...layan perasaan...cewaoh! huhu... aku nak tunjuk gambar ni...sweet gila...sorry kepada tuan punya gambar...sebab ambil tanpa izin...tapi aku suka gambar ni...
alolo...suapkan ais krim..cornetto pulak tuh!

Lagi satu gambar bunga cornetto...yang ni...lagi lagi lagi suka... bila la aku dapat bunga cornetto ni kan...siapa lah jejaka yang romentik sangat bagi bunga cornetto ni kan...


cincau~



No comments:

Post a Comment

korang suka tak?
try lah komen sikit..=p