Thursday, July 28, 2011

Aku takut kamu pergi

Kenapa yek aku takut kehilangan die..padahal aku dengan die just best friends..tapi serius aku tak boleh kehilangan die..aku rasa kita macam da jauh..macam die nak tinggal kan aku..aku sayang die..kenapa aku rase aku masih sayang sangat-sangat dengan die..dulu kita asik mesej jew..tak berhenti-henti..tapi sekarang henpon aku rase sunyi jew tanpa mesej die..sekarang kalau mesej jew die just 5 or 6 mesej jew..pastu die tak balas..

Aku takut die pergi..takut die hilang..atau pun die sakit..die tak ingat aku kew? aku nak mesej die..tapi aku takut die tak balas..dan aku bengang sendiri..aku tak boleh kalau mesej aku tak balas..atau pun die balas tapi die cakap die tengah bz..aku akan bengang sendiri..sangat-sangat bengang..then aku tak nak mesej..tunggu orang tuh mesej..

Die tak rindu aku kew? aku sepanjang hari rindu dekat die..ingat die..selalu tengok fon yang die ada antar mesej tak..tapi orang lain yang antar...tak pe la...aku pikir kan belajar jew la..setakat ni jadi orang takde perasaan je...da malas da nak pikir-pikir kan lagi..mesti sedih kalau pikir kan lagi..setakat ni jew la..bubye...

cincau~


2 comments:

korang suka tak?
try lah komen sikit..=p