Thursday, July 21, 2011

Saje-saje jew

Hai3..happy la sebab da dapat ape yang aku ingin kan selama ni..aku teringin sangat nak buat arrow yang bemacam-macam..masuk jew blog orang arrow die lawa-lawa..ade muka dieorang..ade katun..ade yang keluar bling2..now! kita punye pulak keluar nama...nama tuh ikut jew arrow tuh pi mana-mana...da macam naga da aku tengok...lagi pun benda tuh semua kawan baik aku yang tolong buat kan..die budak IT...ape-ape hal mintak tolong dengan die..best kawan dengan die...

Nama die mohd hanif...korang boleh tengok blog ni..lagu romentik sangat..hhahaha... korang just klik dekat -->hanifYaw ...mintak halal ye awak..promote awak punye blog sekejap..huhu..nak tengok gambar die tak? gmbar ni paling aku suka..nampak comel+smart..jom tengok gambar die..HAHA..

maaf ye hanif..sy curi gambar awk tak bagi tau..jangan marah..^_^

Hanif ni baik sangat..suka kawan dengan die..sebab die ni layan jew kepala aku..aku tanye jew mesti die jawab..so buat aku yakin diri nak buat sesuatu..dekat kolej susah nak cari die ni tau..hanif ni macam chip more..senang jumpe die dekat facebook jew..tuh pun kadang-kadang chat kadang-kadang tak..orite! sekarang tutup cerita pasal kawan baik aku sorang ni..aku pun da mula lapar..nak pergi makan..ok..aku blah dulu..bubye!!

cincau~


No comments:

Post a Comment

korang suka tak?
try lah komen sikit..=p