Monday, July 25, 2011

ku rase seperti hidup pernuh aiskrim...

Hehehe...tajuk nampak sangat orang tengah JK...bak kata max kawan aku...bergaduh dengan die..die cakap aku JK..(jiwa kacau) then aku cakap la JK tuh jealous kew? die cakap hahaha..yang ni aku like..wuawuawua...dah-dah..tutup cerita tentang tuh...sekarang kita cakap pasal cerita pasal tajuk dekat atas...

Semalam aku pergi simpang renggam sorang-sorang..ade majlis tunang..kakak kawan aku tunang...then da sampai tuh tanye driver bus kalau da sampai pekan simpang renggam tolong turun kan..die cakap nak turun mana? banyak bustop..cakap la behenti jew mana-mana...driver da pening ae..haha..so die behanti aku dekat kedai makan...dapat jugak aku membasahi tekak aku ni...then tepun kawan aku..aku da sampai..da berapa minit tuh die sampai..aku yang baru jejak dekat simpang renggam pun tak sesat...ape lagi kawan aku yang dah lama hidup dekat situ boleh sesat cari aku..haha...

Kiteorang merempit..haha..seronok..merempit paling sopan sekali..kiki...then da sampai kat rumah die..mak aii..segan sangat-sangat..da masuk tuh duduk la..layan diri..kiki..henpon meneman aku..rugi tak bawak camera...argh!! tak lama tuh ternampak mamat pakai baju biru kotak-kotak..kiki..woah!! datang lagi segan pilu aku ni..cewoah!! tak boleh blah..die masuk terkejut ternampak aku..*ingat aku ni potianank kew sampai tekejut?kiki then bebual-bual la dengan die...seronok..lagi pun tengok muka die tenang jew..suke tengok muka die...huhu..

Die pergi kuar..naik motor..tak tau die pergi mana..adoi..sorang-sorang lagi..tengok budak-budak main la..tak lama lagi die datang..bawak buah tembikai..tapi aku panggil nambikal..kikiki..die pi dapur..aku duduk dekat depan..tibe-tibe jew adik die (kawan aku la) bagi aku aiskrim cornetto dekat aku..perisa coklat..woah!! terkejut aku..aku cakap dengan kawan aku sape bagi? kawan aku cakap abang aku la yang bagi..makan la..malunye nak makan..da la aku still segan..time aku bukak ais krim..budak-budak kecik tengok aku makan ais krim ae..nak buat macam mane..tepaksa la buat tak tau..dengan cover2 aku makan ais krim tuh.kena makan cepat..makan lambat-lambat nanti lagi banyak air liur budak-budak kecik tuh nanti..

Dalam hati aku bahgia sangat tau tak..aku tak pernah dapat ais krim daripada lelaki dengan senyap-senyap..ade la jugak die cakap dalam mesej aku buat-buat merajuk dengan die..then die cakap nanti die belanje aku cornetto..aku cakap la aku tuntut..hahaha..jahat-jahat..tapi aku main-main jew la..tak sangka die beli kan..dengan senyap-enyap tanpa aku suruh..die la first yang bagi aku ais krim kesukaan aku...tengkiu awak..pastu kawan aku ajak aku makan..tak sangka die join sekali makan..aku jadi pendiam dan makan pun sikit..segan punye pasal la..hahaha..kawan aku sampai tak kenal dengan aku da..kiki...*biar la..ape aku peduli..hoho..korang nak tengok gambar die? hihi...

aku dengan die hanya bet friends jew..erm..=(

Kenapa aku perlu sedih..padahal aku dengan kawan rapat jew..myabe die terlampau baik sangat dengan aku kot..percaya la..saya tetap taknak putus hubungan dengan awak..ape pun terjadi saya tetap nak contct awak..k.. time aku dekat sana ade ambil gambar jugak..kawan aku punye idea la nak kena kan aku dengan abang die..hahah..

gambar first time aku dengan die berdua..huhu...=)

Ok la..aku nak blah dulu..ade kelas la petang ni..kena semangat belajar..hahaha...ok..bubye korang..asalamualaikum..

cincau~


No comments:

Post a Comment

korang suka tak?
try lah komen sikit..=p