Tuesday, July 19, 2011

Sukara 2011 dekat studium.....>.<"

Hola..hola..hola...ape khabar orang kampung.. aku sihat je dekat sini..(orang kampung tak tanya pun kau sihat or tak) ish! kacau jew...bebalik dekat story..ok aku nak imbas kembali mase aku dekat studium ape tah dekat bandar penawar...*terlupa la nama studium tuh ape..=p . Orite ! (cewoah da pandai cakap olang putih yeh..) argh!! da la..serius2.. ko nak tau tak..*mesti korang cakap tak ahu..tak tahu..ayat mintak penampar dekat aku jew an.. sukara ni macam sukan rakyat la..ade kawad kaki antara diploma-diploma..beelawan siape paling cantk kawad..then sukan rakyat..yang ni aku tak boleh blah.. first2 da masuk acara cari gula dalam tepung..muka kiteorang peruh dengan tepung..OMG! serabai nakkk!! tak pecaya..jom layan gambar...

u see ? dagu aku jew yang kena tepung..tengok lelaki becermin hitam tuh..satu muka tau tak..

Time kawad aku nak pitam tau..semua gaya-gaya nak buat pesembahan kawad..aku yang banyak salah tau..sedih.. but what? sebab aku demam nakk!! kecian aku..tapi time kawad jew la..pas kawad tuh mam penadol.. tuh jadi ceria macam gambar dekat atas tuh..nak tengok aku kawad? jom..layan..

mane aku? pandai-pandai hang la nak cari..kiki...=p

time ni la mulanyer persembahan..macam michael jackson gaya kitaorang..idea abang faiezwan la..^_^


Ada artis datang sekali..tak best..(selalunye orang cakap best..asal pulak tak best) memang la tak best..dieorang jemput artis perempuan..lelaki tak ada..mane best...takkan aku nak ngurat perempuan pulak kan? cube la jemput artis lelaki yang hensem-hensem..huh! penat aku membebel dekat studium tuh..nak tahu artis sape yang datang? salmah ke samah..lantak la..lagi chomel..lagi sorang wana..tak percaya? pergi la godeh-godeh blog kawan aku..aziera..sebab aku tak ambil gambar dengan dieorang..kawan-kawan aku jew yang suka ambil gambar dengan artis tuh..ape ae blog die gulakopioh kot..bukan-bukan sila klik dekat --> ziracomel ..huhu

Sekarang..korang layan jew la gambar ae..aku da hilang idea nak cakap..otak aku ni ade fikir sesuatu..ape tah yang aku fikir..da-da jom layan gambar...

group dpa.. best join group ni.. biase la..aku ambil jurusan ni..kena la join..

time ni baru abis kawad..orang lain still bekawad..kita da keluar baris terus ambil gambar..sweet sangat..kecian abang faiezwan tak nampak..da la kecik..kena lendung dengan orang besar-besar pulak tuh..huhu..

mumia! kecian aku tengok orang yang jadi mumia ni..da macam orang patah tulang..then kena balut macam tuh..kecian-kecian..

time ni aku da balik..seronok ye korang..huhu...

khemah yang tercantik jatuh kepada diploma PERAKAUNAN !! tahniah!!

Seronok abang-abang akak-akak dpa..dieoang susah payah hias khemah.. so beterima kasih atas kerja sama anda semua..hihi.. ok la..nak blah dulu.. kawan-kawan !!! say peace !!!

alahai..comelnye korang..lagi-lagi yang pegang air pink tuh..kiki..jangan mara..

cincau~








No comments:

Post a Comment

korang suka tak?
try lah komen sikit..=p