Friday, April 01, 2011

Keluar main bowling dengan orang tersayang ♥

Woah!!! seronok la..asik keluar jew..*duit dalam bank tuh da makin sikit..baik jgn selalu kuar..HAHA..mane tak nye..sekali 150ringgit keluar kan..satu hari abiskan dekat angsana jew..(boros betul la cik fara kita ni..ish!)huhu..takde la..si penyu tuh..katanye rindu dekat kita..tuh pergi keluar main bowling..adik aku jealous sebab pergi main bowling taknak ajak dia..ala kalau bawak die mengacau..*tak tahu die pergi bawak kakak..hihi..#penyu merajuk sebab aku jalan dengan akak aku jew..jalan dengan die sekejap jew..hihi..*jangan la merajuk kan da dapat ice cream mekdi..hihi..(ade kesah ni mase aku pergi beli ice-cream..orang mekdi tuh...diam-diam sudah la..kalau penyu bace mampus aku..jadi dugong nanti kang..hihi)

Dulu main bowling ramai-ramai..penyu pun ade skaki..time main tuh si penyu asik-asik main bola masuk longkang..NOW! die da terer dari aku la..T__T sedih betol..die asik space la kadang-kadang sekali baling strick terus..ni tak boleh jadi nie! aku due tiga kali jew space..sekali jew strick..die da banyak kali..ARGH! BENCINYER! jealous yang ketara!

Mula-mula malu beb nak main..lemah semangat aku nak main..sebab kiri kanan orang terer terer main bowling..laju pulak tuh main..sampai dekat kitaorang slow! perh! malunyer~ lama-lama..peduli ape dengan diorang..budak baru nak belajar..*cewah! ayat tak boleh blah la..HAHA..kiterong main dua game tuh la lambat sikit..(rasenye pekerja dekat situ da bosan tengok muke kiteorang dekat situ..bila tah nak blah..asik-asik snap snap jew dekat situ..nasib baik lawa..kalau tak da lame kena penampar..)haha..

Selepas main bowling..first kiteorang terus ke TANDAS! haha..da lame menahan ni..da tak leh tahan lagi..takut kena batu karang kang..ingat dekat laut jew ade batu karang..rupenye dekat tubuh kite pun boleh ade batu karang..kalau korang nak la..hihi..mula2 pergi tingkat empat..tandas tengah betol kan pulak! naik lif lagi turun tingkat tiga..fuhh! nasi baik ade..kalau semua tingkat tandas tengah betol kan..banjir rasenye angsana tuh..HAHA..sempat lagi snap dalam tandas..jangan tak tau..kerja perempuan memang macam ni..ops! lelaki pun same ae..jangan cakap orang! HAHA..
haha..muke yas gelap da..hihi..(jangan mara)huhu..

Kiteorang naik tingkat lima lagi..nak beli tudung..tudung zaman sekarang macam-macam..tengok orang pakai macam lawa jew an..so try la tukar imej baru..da beli da..lawa la..tapi mahal..huhu..muke aku nampak bulat..haha..kelakar..nak tengok? jap ae..
kelakar betol..

Ape pandangan korang tentang aku da pakai tudung macam ni?HAHA..tudung ni la aku beli..harga die 25ringgit..mahal~ tapi takpe..bebaloi jugak la..penyu cakap ok jep! hihi..lepas beli tudung..main games! woah! seronok..main kereta lombe lombe..main basketball..dengan yasmin dan danial..penyu tak main..die kena jage aku..(suke sangat buli si penyu tuh..jahat sungguh dugong ni..)hihi..pastu jalan-jalan then terus balik..sempat lagi dekat atas jejantas snap-snap..huhu..saje-saje..buat kenangan..
cewah! posing maut nampak aku ni..HAHA..

Pastu ucap selamat tinggal dekat due jejaka yang amat poyo..hehe..bas kiteorang sampai dulu..haha..menangis la dieorang tuh..sebab kena tinggal..haha..then..TELUPA something! MARKER penyu tertinggal dalam beg aku..HAHA..dah la excited nak bekerja esok dengan marker baru..sekali tetinggal kat dalam beg daa...HAHA..nangis la ape lagi si penyu tu..taktau la die semangat nak kerja or tak sebab marker baru dah takde..HAHA..kecian die..takpe-takpe..hari selasa nanti ambil dekat yasmin yek..sekali dakwat da abis ae yasmin keje kan haha..nangis lagi la jawab nye si penyu tuh..huhu..sampai disini sahaja la story aku..nak chat dengan penyu..kesian die da tunggu aku membebel dekat pakwe kedua a.k.a blog aku..nampaknye aku lebih sayang kan pakwe kedua aku daripada pakwe pertama ni..abis! hehehe...

cincau~




2 comments:

korang suka tak?
try lah komen sikit..=p