Thursday, April 21, 2011

Hipokrit?

Hai korang..sekarang ni aku tak tahu kenapa aku rase ade hipokrit dalam hidup aku ni..hipokrit?hipo?blue hipo?aku sendiri pun tak tahu kenapa aku jadi macam ni..ape yang hipokrit sangat tuh sampai hati pun rase bersalah..aku ni..couple dengan orang lain..tapi sayang dekat orang lain..*tak ke bangang tuh? aku sendiri tak tahu ape yang aku nak sekarang ni..cakap dengan pakwe aku..aku sayang die..tapi dalam hati ada jugak terselit nama lelaki lain..

Aku benci gile dengan hipokrit..tapi kenapa mesti ade dalam diri aku?serius..aku tak nak main-main kan orang..aku tak nak kecewakan orang lain..tapi aku nak dia faham keadaan aku sekarang..bukan suka-suka..tapi benda ni lahir sendiri dalam hidup aku secara tiba-tiba..aku tak faham kenapa dengan aku..ada kah nak gile?gile?gile sebab jadi hipokrit?argh! hipokrit ni bermaksud "(orang yang) berpura-pura berperangai (berkelakuan,bersifat, dll) baik, (orang yang) memperlihatkan keadaan diri yang berlainan diri yang sebenarnya munafik" what? munafik?benci menjadi munafik..walaupun hampir-hampir pun aku tidak akan suka..setiap aku berdoa mesti aku nak buang perasaan hipokrit dalam hidup aku..

Lebih baik aku buang perasaan "sayang" terhadap die..sayang sebagai kawan takpe kan..semakin lama aku duduk dan bercerita tentang hipokrit..semakin sakit kaki aku ni..*maklum la..umur da semakin meningkat..semakin tua la jawabnye..mane ade semakin muda kan..tapi semakin cun ade la..HAHA..nak tahu lebih lanjut tentang hipokrit..sila tekan di SINI ..ape-ape hal aku nak tenang kan diri aku..mood tak cantik harini..muke pun da macam peteri katak..puteranya dah kena paksa tidur..huhu..bye..

cincau~


No comments:

Post a Comment

korang suka tak?
try lah komen sikit..=p