Saturday, April 23, 2011

Mandi ke buat spa dalam bilik air?

Ah! kali ni memang tak senang aku nak mandi..tak sampai setengah jam lebih aku da kuar dalam bilik air..takut ugutan mak aku la..aish! mak da pandai ugut-ugut aku..padahal perkara kecik jew ni..*mane tak nye..1 jam lebih dalam bilik air tuh..air pasang jew..silap-silap banjir rase nye..tuh pasal la mak aku ugut aku..nak tahu ni ugut aku ape? "aku tahu kau keluar bilik air sebelum pukul 3..kalau tak kuar-kuar jugak..aku bawak tangga..aku nak mengendap kau mandi..nak tahu kau buat ape dalam bilik air tuh" aku pun melawan la..*cewah anak kurang asam jugak ni..aku cakap la.. "sekarang pukul 2.50 mane cukup nak mandi sampai pukul 3" mak tanye aku.. "kau buat ape lama sangat dalam bilik air tuh ah?" aku pulak jawab la.. "mandi la..tak kan jual ketupat pulak..lagi pun dalam rumah panas..takde aircond..dalam bilik air sejuk sikit" akak aku pulak menyampuk..bila aku belakon dengan mak aku..mesti die jadi pelakon tambahan..tak de orang lain ke selain die? tension betol..sampai die jew malas nak membazir kan masa aku untuk copy ayat die tadi dalam blog aku..tutup cerita pasal die..

Cepat-cepat aku masuk bilik air pergi mandi..mase bejalan tuh..beri mase sampai pukul 3..tapi dah masuk bilik air..lupa semua yang tuh..sedap-sedap tengah buat salon rambut..ade suara nenek kebayan menjerit..die cakap ape tau.. "nini! cepat mak nak mengendap kau ni.." macam tuh kot die cakap..aku main hembus jew..adoi..tak senang betol..sekali tedengar bunyi sampai aku gelabah..nak tau bunyi ape? bunyi..bunyi..erm..bunyi lagu ice cream wall's la..da lama jugak aku tak makan cornetto ni..selalu motor tuh lalu..buat bodoh jew..yela..duit da takde..buat bodoh sudah.dalam hati..menangis-nangis..Y_Y.. YES!! kali ni..dapat jugak beli ais krim..ape lagi suruh nenek kebayan tuh beli kan la..aku mana boleh beli..masih dalam keadaan seksi..mengoda gitu..HAHA..mane boleh kuar..abis aku kena ***** dengan nenek kebaan tuh nanti..*setiap aku mandi je abang ice cream tuh lalu..macam tau-tau jew aku mandi..

Dah lepas mandi tuh..ape lagi cepat-cepat la aku tengok beg duit aku..*mane boleh caya dengan nenek kebayan tuh..seorang yang suka semak di depan mata aku..mak aii! rm6 lesap! ice cream tuh baru rm3 satu..mane lagi rm3? rupa-rupanye kena upar daaa...setiap aku suruh tolong beli mesti nak kena upar..abang ice cream tuh pun satu..setiap aku mandi jew mesti nak lalu depan rumah aku..saje jew nak suruh aku punye duit abis kena kikis dengan nenek kebayan.. ni la padah kalau mandi nak lama-lama..kalau macam ni selalu..agak-agak nak bako jew si nenek kebayan tuh..da la bila aku buat drama mesti die nak menyelit..suruh tolong tuh pun kena upar..pastu kedekot nak mampus! da la pakai duit aku beli ice cream..mintak sikit pun payah! sape setuju kita bako nenek kebayan gemok tuh?jom kita bako!

cincau~


No comments:

Post a Comment

korang suka tak?
try lah komen sikit..=p