Monday, April 04, 2011

Pelik..tapi kenyataan..HAHA

Hye! korang masuk blog aku mesti nak tahu ape yang pelik..tapi kenyataan tuh kan? ke korang nak tengok empunya blog ni? yang comel-comel cute-cute gitu..(da mula da die nak perah santan nak masak kari ikan dugong..)HAHA..ala..sekali sekala puji diri sendiri..siapa lagi nak puji kalau bukan diri sendiri..HAHA..

Hah! korang nak tahu sangat kan ape yang pelik tapi kenyataan tuh kan? ok la..tanpa membuang waktu..ape yang pelik tuh..adalah ayah aku sendiri..HAHA..dengan tiba-tiba nye ayah aku nak BOTAK kan kepala..*da botak pun..da lama da..hihi..bagi korang benda ni simple kan?bagi kami sekeluarga..benda ni memang gempak ah! yela kan..selalunye ayah aku dok menginaikan rambut die..kata nye tak suke ada uban..HAHA..rasenye da malas nak kuarkan duit nak beli inai rambut..dan mak pun da malas nak tolong inai kan rambut ayah..so lebih baik ayah botak jew rambut tuh..HAHA..

Dulu die ada rambut..ade uban..die inai la rambut die kala hitam..ala..inai india tuh..balik je kampung semuanye terkejut sebab rambut da hitam..HAHA..*muda lagi beb..hihi..SEKARANG! ayah da botak kan kepala..perh! licin tuh! pergi solat..pakai kopiah..pergi joging..pakai topi..time bawak van..tak pakai ape-ape..katanye angin sedap jew..berangin je kepala..HAHA..nak ketawa la gelagat ayah ni..kelakar..

Ape-ape pun selamat maju jaya ayah! dengan style baru ni..HALUS~ je..HAHA..berangin-berangin..hihi..takde gambar la nak tunjuk kat korang yang ayah aku tuh botak..huhu..kalau senang-senang..add la ayah aku dekat facebook..jangan tak caya..ayah aku pun ade facebook..huhu..nak add sila klik ok!huhu..

cincau~


No comments:

Post a Comment

korang suka tak?
try lah komen sikit..=p