Wednesday, April 06, 2011

Keluar je tahu! huhu...

Yeah! akhirnye dapat jugak keluar dengan kamu semua lagi! terutama penyu! haha..seronok la arini..pergi karok ramai-ramai..semuanye kepala masuk air..ade yang melompat la..ade yg berdiri atas kerusi sambil menari..*siapala agak-agaknye kan..stop it! jangan bocor kan rahsia..huhu..banyak gile kiteorang snap-snap dalam karok tuh..semuanye jadi monyet yang baru dapat kebebasan dari sangkar..HAHA..tapi sayang..semuanye dalam camera canon empunnya bapak ku! tengah cas bateri lor~ so tak dapat la nak tengok picture dalam tuh sekarang..nak masuk kan gamabr dalam laptop pun tak reti..huhu..*maklum la budak baru nak belajar..hihi..rasa nye esok la baru aku update kan picture tuh kat blog..huhu..

Kali ni penyu tuh nak tengok camera..selalunye susah nak suruh die tengok camera..saje jew nak kena siku aku..(dugong die ganas sikit..bak kata penyu..gengster!) haha..bile jumpa jew mula la nak pukul die..HAHA..ni kalau da kahwin jangan jadi queen control sudah..kecian rasenye laki aku tuh..HAHA..bile jumpe die kan kadang-kadang panggil kau aku..kawan aku pulak tanye..`korang sebenarnye couple ke tak ni?' tuh rahsia..ada aku kesah~ HAHA..ceh! lari tajuk aku sudah~
ceh! da pandai tengok camera beb! huhu..

Cewoah! first time beb pakai tudung baru..ala-ala poyo la katakan..haha..tudung orang sekarang pakai..belit sana..belit sini..time beli..boley suruh akak jual tudung tuh tolong ajarkan macam mana nak belit-belit ni..huhu..tuh ok lagi sebab akak tuh tau macam mana nak pakai kan an..kalau orang yang tak reti pakai tuh..boleh cakap ae..`saya tak reti cara-cara pakai tudung ni sebab saya sendiri tak pakai tudung'..HAHA..kelakar beb..takpe-takpe..berusaha la yek.haha..
tutup muka! malu~

Sakit-sakit pun nak keluar jugak! huhu..takde la tujuan nak ambil gaji kat tempat kerja lama..kebetolan penyu pun off..jumpe la sekali..best beb die belanje aku ice-cream mekdi..yang mahal tuh..yang ada oreo..ape tah name ice-crean tuh..lupa*lupa ke tak tahu nak eja..wat malu jew..biar la sebok jew~HAHA..tapi aku yang pergi beli sendiri..die sebok makan mekdi..berger pulak tuh..double beb..huh! die biar kan aku sorang-sorang pergi beli..saja tuh nak kasik abang mekdi tuh ngurat aku..huhu..hencem beb abang mekdi tuh..(perh! gatal boleh tahan ae..) saje-saje jew..takde la..penyu tanya jugak..`taknak makan kew?' aku yang cakap taknak! (macam pelik jew cik fara ni..selalunye die yang num satu kalau bab makan-makan ni..sekarang orang tanye..kata taknak pulak? hampir-hampir tak kenal ni..)HAHA..tak kenal sudah! huh! then..cakap nak ice-cream jew..ice-cream sudah semestinye dalam minda..HAHA..ape lagi die bagi duit 5RM (penyu yang mula-mula buat simbol macam tuh..terbalik..RM5 jadi 5RM)huhu..suruh aku pergi beli sorang-sorang..ala takpe..dapat jugak ngurat abang tuh..*macam la dapat..hihi..

Ape-ape pun enjoy giler la beb siang tadi..macam-macam..masuk air masuk air..HAHA..ape-ape pun still rindu memori tadi..argh! sedih sebab bepisah! *ele..malam tetap chat jugak..poyo..poyo..dan poyo..HAHA..tekak aku nak tecabut jerit-jerit macam orang kena sawan dalam karoke tadi..huhu..*kata batok-batok..tapi pergi jerit-jeit tuh buat ape..padan muka!..huhu..arini best giler..

cincau~


No comments:

Post a Comment

korang suka tak?
try lah komen sikit..=p