Friday, April 15, 2011

Rindu dekat BFF's..♥

Rindu syeh dekat bff aku..bff dekat sekolah..dieorang la selalu buat aku happy selalu..sentiasa nak pergi sekolah..boleh jumpe bff..kawan-kawan..bergurau senda dengan mereka..kawan sekelas..semuanya sporting giler..tuh la rase macam nak sekolah balik..jumpe dengan mereka semua..

Dulu jarang aku poting sekolah..kedatangan penuh beb..*mase form 5 jew la..huhu..bila sakit pun tetap nak pergi sekolah..rindu dakat sekolah punya pasal..sanggup datang time sakit-sakit..(yela tuh..datang pun sebab tepakse..exam punye pasal la..) budak baik..HAHA..serius..rindu dengan cikgu kesayangan budak-budak 5 perdagangan 1..cingu ni dah la kecik..comel pulak tuh..jealous aku! HAHA..sporting jugak cikgu ni..kepala boleh layan..tapi..kalau da marah..satu sekolah dengar suara die..tak badan kecik..suara kuat..bukan time marah je..time ajar anak murid die pun kuat..*ape kena mengena dengan guru kelas dengan tajuk ni? huhu..sebenarnye aku dah anggap cikgu aku ni bff aku sekali..die dalam kelas aku ajar aku sejarah..belajar dengan die best..aku faham..lulus tau belajar dengan die..mase aku form 1-4..jarang lulus..(malu nye tak lulus~) yela sekurang-kurangnye aku jujur..hihi..buta sejarah orang kata..sejak belajar dengan die..mula-mula tak lulus..dah pertengahan tahun lulus jugak akhirnya..tapi setakat e-d..bila da spm dapat kredit..berkat cikgu kecik yang tida putus asa mengajar anak murid nye..i love u forever cikgu nurul aieni binti md. talib!

Hah! nak tahu siapa bff aku dalam kelas? da semestinya la nisrin khaleeda binti ali..nak kenal dengan die?ala~ die takde blog..tapi facebook ada..nak? just clik DISINI ! ..kawan dengan die best jugak..kenal dengan die mase form 1..satu kelas dengan die..mase form 1..baru-baru masuk..aku ni diam jew..yela..takde kawan nak berbual..si nisrin dengan kawan die zahra tegor aku jugak..tapi aku sombong..*cewah! kalau muka cantik takpe jugak sombong..huhu..takde la..pendiam sebenarnya..last-last kawan jugak..kepala tak pernah nak betol..huhu..dah masuk form 2..tak dapat satu kelas dengan die..masuk form 4-5 baru dapt satu kelas dengan die..duduk sebelah-sebelah..hihi..selepas abis sekolah satu tempat kerja jugak..tapi sekarang aku da behenti kerja..jarang la jumpa die..miss u nis! Y_Y

Nak cerita pasal budak nakal ni..mohammad nazir bin yahya! anak si yahya ni..buat aku geram beb dengan die..tapi die kalau buat aku sakit hati..pandai pujuk..best kawan dengan die..die pun salah satu bff aku jugak..nak kenal dengan die melalui facebook? just CLIK je..tapi AWAS! die ni pantang tengok perempuan cantik..mula la die idea nakal tuh..ape lagi..lu pikir la sendiri..tapi jangan pikir yang dilarang oleh allah..die tak sejahat macam tuh..huhu..

Kali ni siti nur shuhada binti ramdzan..dia pun baik..rindu jugak dekat die ni..rindu nak naik kereta mak die..HAHA..*tuh rindu dekat mak die..bukan rindu die..hihi..padahal rumah belakang-belakang jew..tuhpun rindu..huhu..erm..die ni best jugak..baik..bila jalan sopan jew..suke tengok die jalan..ala-ala gadis melayu terakhir..HAHA..aku panggil die kayu..die panggil aku chabby shu! HAHA..korang nak kenal gadis melayu ni melalui facebook? pergi dekat SINI ..

Banyak jugak bff aku dekat sekolah..miela,farah,mamat,meor,syirie,amri,nasirah,dana dan banyak la jugak..huhu..nak tengok gambar-gambar zaman aku sekola? jom! kita layan~

nisrin,aku,cikgu aini & miela
nazir (budak nakal)
time study dekat lebrary

kawan lelaki classmate
kawan perempuan classmate

time maulidulrasul
kawan cina classmate..


dalam bas abang botak..time form 3..
poyo!

classmate

Nak tengok gambar lebih banyak pergi dekat facebook aku..cari name farah cornetto love..atau pun pergi terus ke album aku..cube tekan di SINI ok..I MISS U BFF's..

cincau~













No comments:

Post a Comment

korang suka tak?
try lah komen sikit..=p